ח"כ מאיר פרוש: "מי שלא נשמע לדעת תורה הוא פייק ימין"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ מאיר פרוש: "מי שלא נשמע לדעת תורה הוא פייק ימין"

    חבר הכנסת מאיר פרוש ב"מהדורה המרכזית" עם איתי גדסי: "מספיק לי עם מה שאנחנו צריכים להתעסק. לגבי האפשרות אם לא יהיה 61 תראה, הפלנו ממשלה כי היינו משוכנעים שהיא רעה, ואנחנו משוכנעים שיהיה 61. גם שרון וגם ליברמן היו ימין, אבל מי שלא מחובר לתורה לא בטוח שהוא ימין אמיתי. לגבי בן גביר אני אשחרר את התשובות כשיגיע הזמן"

    צילום: פלאש 90
    9:22
    21.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on אכיפה בררנית מקוממת: כתבי אישום אך ורק נגד חרדים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאיר פרוש, יו"ר סיעת "יהדות התורה" לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "בכל אופן מדובר כאן במנהיג העולם, לא כמו הקודם אבל יש לו את כל העוצמות ביד. אם ישראל צריכה עזרה ארה"ב עוזרת אבל לא הייתי בטקס קבלת הפנים"

    "הציבור שלנו לא אוהב שבאים אליו ברגע האחרון, הוא אוהב שמשרתים אותו כל הזמן.אם הייתה שאלה שכל יהודי שאל: מתי מפילים את הממשלה? אז כן, אתה מדבר עם מי שהשתתף במחאה הזאת. הוויכוחים ביהדות התורה לא התחילו וגם לא יסתיימו. מעולם לא ישבנו בממשלת שמאל, גם גפני אומר את זה, לגבי מה שגפני אומר תשאל אותו".

    "לא רציתי לראות את החתונה של גפני, לא השתתפתי כי הייתי בחו"ל הייתי באירוסין. אני מחיתי נגד אנשי הממשלה, יש תיעודים של אנשי הממשלה. נשאלתי פעם מדוע נפגשתי עם השר כהנא, אני יכול לשבת בכיכר השבת ולצעוק אבל כאשר החלטנו לבוא לכנסת אנחנו באנו כדי להידבר. גם אבא שלי נועד עם שולמית אלוני, יש לנו תלמודי תורה"

    "מהמועצת שלנו נכתב שכאשר יש צורך ציבורי גדול ניתן להיפגש עם בכירי הממשלה. אנחנו בסיעה אחת, אני לא בציונות הדתית ולא בש"ס. האם אנחנו באותה דעה? לא. אנחנו בחטיבה נפרדת, הייתי אומר שאנחנו יותר בלוק טכני, מוסדות נפרדים, מועצות שונות. מספיק לי עם מה שאנחנו צריכים להתעסק. לגבי האפשרות אם לא יהיה 61 תראה, הפלנו ממשלה כי היינו משוכנעים שהיא רעה, ואנחנו משוכנעים שיהיה 61".

    "גם שרון וגם ליברמן היו ימין, אבל מי שלא מחובר לתורה לא בטוח שהוא ימין אמיתי. לגבי בן גביר אני אשחרר את התשובות כשיגיע הזמן
    אנחנו נשב עם מי שמועצת גדולי התורה תגיד לנו לשבת. בינתיים לא נתנו להם רשימה מסודרת אבל מי שבאידאולוגיה שלו נגד שמירת שבת והתורה אנחנו נגדו ובדרך כלל מחנה השמאל מציגים את כצמם ככאלו"

    "אני שומע הרבה כאב לב וזה עוד מאליל הימין לשעבר ליברמן. יש כאלו שתמכו בו, יש כאלו שממש סגדו לו. צריך להצביע לאנשים שהולכים לפי דעת תורה, זה יש יותר ב"יהדות התורה". מי שלא הולך אי אפשר לסמוך עליו" אמר ח"כ פרוש.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה זה "ימין אמיתי"? מה הענין הגדול בלהיות ימין? הימין שאנו מצטרפים אליו הוא ימין אידיאולוגי, ולאו דווקא מדיני [לגמרי לא ברורה החלוקה של ימין ושמאל ביחס למדיניות. השמאל הישראלי ההיסטורי היה אקטיבי מאד ביחס לערבים ובכלל].
      אנו מתנגדים לשמאל רק בגלל השקפת עולמם המופקרת וערכיו המזוייפים.